Artykuł sponsorowany

Jakie regały najlepiej sprawdzają się w magazynach?

Jakie regały najlepiej sprawdzają się w magazynach?

Magazyn jest istotną częścią przedsiębiorstwa. To, w jaki sposób zostanie zaplanowana oraz wykorzystana przestrzeń magazynowa, bezpośrednio przekłada się na efektywność prac, ograniczenie strat czy transport wewnętrzny. Niezbędnymi elementami w każdym magazynie są regały. Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów regałów – co warto o nich wiedzieć i jak wybrać odpowiednie?

 

Najczęściej wybierane rodzaje regałów magazynowych

 

Można wybierać spośród różnych rodzajów regałów magazynowych, w zależności od ich konstrukcji, rodzaju składowanego towaru czy wymagań dotyczących obsługi i dostępności do tych towarów. Najczęściej w magazynach wykorzystywane są regały paletowe, półkowe, przesuwne, obrotowe i wspornikowe. Jak sama nazwa wskazuje, regały paletowe umożliwiają składowanie towaru na paletach. Z kolei regały półkowe sprawdzają się w przypadku towarów, które nie wymagają składowania na paletach.

 

Dużą popularnością cieszą się regały magazynowe obrotowe i przesuwne, które zapewniają szybki oraz wygodny dostęp do wybranych produktów. Wiele z nich jest wyposażone w kółka i można bezpiecznie przetransportować, tym samym dostosowując się do zmieniających się potrzeb na produkcji. Z kolei regały wspornikowe wyróżnia możliwość modyfikowania wsporników lub podpór i doskonale sprawdzają się w magazynowaniu asortymentu wielkogabarytowego.

 

Jak wybrać odpowiednie regały do magazynu?

 

Wybór regałów magazynowych powinien być podyktowany przede wszystkim indywidualnymi potrzebami danego przedsiębiorstwa. Innych rozwiązań wymaga przemysł metalurgiczny, innych farmaceutyczny, a jeszcze innych zakłady szklarskie. Łączy je jednak fakt, że regały powinny być trwałe, wytrzymałe, odporne na odkształcenia czy korozję. Należy więc wybierać regały wyłącznie od cenionych producentów, takich jak np. GK Product. To gwarancja najwyższej jakości wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów, a co za tym idzie – bezpieczeństwa towaru.

 

Warto także zwrócić uwagę na ich funkcjonalność. Powinna ona ściśle odpowiadać temu, jaki towar oraz w jaki sposób musi być przechowywany. Ważna jest zarówno możliwość modyfikacji ich konstrukcji, jak i możliwość łączenia regałów w systemy, sposób przytwierdzania do podłoża bądź ściany czy mobilność.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.