Artykuł sponsorowany

Najlepsze rady, jakie możesz usłyszeć przed zatrudnieniem malarza

Najlepsze rady, jakie możesz usłyszeć przed zatrudnieniem malarza

Malowanie ścian jest zadaniem dość czasochłonnym – zwłaszcza, jeśli w grę wchodzi pomalowanie całego mieszkania. Poza tym, aby zrobić to dobrze, należy mieć pewne umiejętności i doświadczenie w tym zakresie. Nie może więc dziwić, że wiele osób nie chce tego robić samodzielnie. Rozwiązaniem jest tu wynajęcie fachowca. Na rynku swoje usługi oferuje oczywiście wielu malarzy. Wybór tego konkretnego nie jest zatem wcale taki łatwy, jak mogłoby to się wydawać. Przed podjęciem decyzji warto zatem posłuchać kilku istotnych rad, które z pewnością będą pomoce przy wyborze malarza.

Sprawdź czy malarz na odpowiednie doświadczenie

Wybór malarza nigdy nie powinien być przypadkowy. Postawić trzeba tu na osobę, która naprawdę ma fach w ręku. Tylko wówczas można mieć pewność, że prace malarskie zakończą się efektem, którego się oczekuje. Dlatego tak ważne jest, aby malarz cechował się odpowiednim doświadczeniem i umiejętnościami. Innymi słowy, przed wyborem konkretnego wykonawcy sprawdzić należy, czy ten rzeczywiście zna się na swojej pracy. Warto zatem podczas pierwszej rozmowy zapytać choćby o to, jakimi narzędziami malarz dysponuje. Po pierwsze, dobrzy malarze muszą dysponować własnymi narzędziami malarskimi. Po drugie, nie powinni mieć problemów z odpowiedzią na takie pytanie. I po trzecie, im bardziej profesjonalne narzędzia, tym oczywiście lepiej.

Przeczytaj również: Jak poprawnie malować ściany?

abc-budowy

Najdroższy nie oznacza najlepszy, najtańszy nie oznacza najgorszy

Kolejna rada dotyczy cennika usług malarskich. Wiele osób sądzi, że najdroższy malarz na pewno jest najlepszy. Adekwatnie wiele osób jest przekonanych, że malarz najtańszy, to malarz niezbyt dobry. Nie do końca tak jest. Jasne jest, że dobrze wykonana usługa musi kosztować. Nie oznacza to jednak, że fachowa usługa malarska musi być bardzo droga. Przed wyborem konkretnego malarza warto wcześniej przeanalizować kilka ofert pod kątem cennika. Przykładowo, malowanie ścian we Wrocławiu oferowane jest w naprawdę zróżnicowanych cenach. Często dobrym rozwiązaniem jest wybór wykonawcy, który oferuje swoje usługi za średnią stawkę na rynku. To bezpieczne rozwiązanie. Czasem lepiej jest pominąć zarówno oferty najdroższe, jak i najtańsze.

Przeczytaj również: Jak malować ściany bez smug?

Dobry fachowiec potrafi doradzić

Kolejna rada dotyczy tego, w jaki sposób malarz podchodzi do klienta i zlecenia. Część z nich przychodzi i po prostu realizuje zleconą im pracę. Jednak są i tacy malarze, którzy służą swoim klientom dobrą radą. Mowa tu choćby o pomocy w dobrze odpowiedniej farby, zarówno jeśli chodzi o jej jakość, jak i kolorystykę. Nie da się ukryć, że warto postawić właśnie na takiego fachowca. Dzięki temu można być pewnym, że zakupiona farba na pewno sprawdzi się w danym pomieszczeniu i zapewni właściwe krycie ścian. Jak wspomniano wcześniej, dobry malarz to taki, który posiada odpowiednie doświadczenie. Pozwala mu ono na to, aby swoim klientem właściwie pomóc. Dotyczy to także oceny stanu i wyglądu ścian, które mają być malowane.

Przeczytaj również: Dlaczego warto zlecić malowanie ścian specjalistom?

abc-budowy

Czas realizacji zlecenia

Wśród rad dotyczących zatrudnienia malarza, nie może zabraknąć tej dotyczącej czasu realizacji zlecenia. Po pierwsze, dobry fachowiec zaproponować powinien racjonalny termin realizacji usług. Pomalowanie całego mieszkania nie powinno zająć więcej niż kilka dni. Jeśli ktoś twierdzi, że taka usługa trwać będzie 2-3 tygodnie, to lepiej takiego "fachowca" omijać szerokim łukiem. Może to oznaczać, że taki malarz bierze zbyt dużo zleceń w jednym czasie i po prostu nie może się ze wszystkimi wyrobić w racjonalnym terminie. Na sam koniec jeszcze jedna rada. Jeśli szuka się dobrego fachowca, to zlecenia na malowanie ścian lepiej jest publikować i przeglądać na dobrych portalach ogłoszeniowych. Takie serwisy bowiem często weryfikują wykonawców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.