Formy reklamy outdoorowej

Reklama outdoorowa jest bardzo ceniona ze względu na wysoką liczbę potencjalnych odbiorców. Istnieje wiele jej nośników. Do najpopularniejszych można zaliczyć szyldy, które zazwyczaj informują o położeniu firmy, podświetlane kasetony przykuwające uwagę w dzień i w nocy oraz tablice reklamowe o szerokim wachlarzu zastosowań. Forma reklamy zewnętrznej powinna być przede wszystkim czytelna i widoczna.

Szyldy informacyjne

Jedną z podstawowych form reklamy jest szyld. Tablica zawierająca nazwę firmy, logo, grafikę i ewentualny kontakt ułatwia znalezienie danej firmy, a także szybko zapada w pamięć. Dzięki temu szyldy reklamowe pełnią rolę informacyjną, a przy tym także promocyjną. Charakteryzują się one minimalistyczną formą przekazu. Choć nie zawierają żadnych opisów czy promocji, to jednak stanowią doskonałą reklamę. Wykonuje się je na pleksi, PCV, laminacie grawerskim stali nierdzewnej, szkle, poliwęglanie, a także na innych materiałach jeśli klient ma taką potrzebę. W celu zwiększenia widoczności szyldy mogą być dodatkowo oświetlone.

Podświetlane kasetony

Do podświetlanych form reklamy zaliczają się kasetony. Podobnie jak szyldy, są one uniwersalnym nośnikiem reklamy i jednocześnie oznaczeniem siedziby firmy. Kasetony charakteryzują się estetyczną formą, która jeśli jest odpowiednio podświetlona, widoczna jest także w nocy z dużej odległości. Do ich budowy wykorzystuje się różne materiały: pleksi, poliwęglan, dibond, profile aluminiowe czy tkaniny transparentne. Grafiką zazwyczaj jest folia kasetonowa lub cyfrowy wydruk solwentowy. Większe konstrukcje oświetlane są świetlówkami led, natomiast do mniejszych zazwyczaj stosuje się diodowe moduły led. Wykonanie kasetonów często należy do niestandardowych realizacji ze względu na ich indywidualnych charakter.

Tablice reklamowe

Jest to forma, która w zwięzły sposób skupia się na reklamie. Jak tłumaczy specjalista z Pracowni Reklamy Wizualnej K.O.T. z Wrocławia:

Tablice reklamowe mogą zawierać lokalizację danej firmy, informować o jakiejś ofercie, opisywać produkt, podawać ceny lub zachęcać klientów graficzną reklamą. Tablica zawieszona w odpowiednim miejscu może sprawić, że reklama szybko pozyska nowych klientów.

Konstrukcje wykonuje się w oparciu o system identyfikacji wizualnej, jak również całkowicie od podstaw. Do realizacji tego typu tablic stosuje się szeroką gamę materiałów z połączeniem różnorodnych technik, takich jak grawerowanie, frezowanie, sitodruk, malowanie szablonowe, wydruki cyfrowe, cięcie ploterowe folii i inne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Regulamin korzystania z serwisu